چرا باید کانادا را در گزینه‌های مهاجرت قرار دهیم؟
نوشته شده توسط : Admin

  

آیا می‌خواهید مهاجرت کنید و کانادا یکی از گزینه‌های پیش‌روی شماست؟  کانادا یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان را به خود اختصاص داده است‌، و دلیل اصلی آن مربوط به رشد نیروی کار و منابع طبیعی آن است. اما دلیل دیگری وجود دارد که کانادا در صدر اقتصاد جهان است‌، برنامه های عالی مهاجرت برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل جدید.

در اینجا یک لیست فکرشده از 10 دلیل عالی برای دلایل مهاجرت به کانادا وجود دارد:

10. مناظر کانادا

افرادی که در کانادا زندگی می‌کنند از برخی از تماشایی ترین مناظر روی زمین مانند آبشارهای نیاگارا در انتاریو لذت می‌‌‌برند. پارک ملی بانف در آلبرتا؛ جزیره پرنس ادوارد؛ کوه‌های لوران کبک‌؛ و منطقه رودخانه Capilano در بریتیش کلمبیا.

9. غذاهای کانادایی

 چه بخواهید از غذاهای فرانسوی-کانادایی در کبک لذت ببرید و چه از غذاهای خوشمزه در بسیاری از رستوران‌های قومی عالی کانادا لذت ببرید‌، رستوران های کانادایی برای تأمین ترجیحات ههه سلیقه‌ها، بسیار رضایت بخش هستند!

8. ورزش

در کانادا ورزش های بسیار خوبی برای بازی یا تماشای بازی وجود دارد‌، از جمله هاکی روی یخ‌، بسکتبال‌، بیس‌بال، فوتبال، گلف ، لاکروز ، راگبی ، کریکت ، تنیس ، شنا ، والیبال و اسکی در برف. البته با همان زیبایی‌های طبیعی که به راحتی در سراسر کانادا در دسترس است‌، سایر فعالیت های ورزشی محبوب شامل پیاده روی ، کمپینگ ، ماهیگیری ، قایقرانی و دوچرخه سواری در کوهستان و ... است.

7. کشور مهاجردوست

 تقریباً 20٪ از 35 میلیون نفر کانادا در خارج از کشور متولد می‌شوند و همین امر کانادا را به یکی از کشورهای چند‌فرهنگی جهان تبدیل می کند. در تورنتو ، بزرگترین شهر کانادا ، تقریبا نیمی از کل ساکنان مهاجر هستند‌، به علاوه در بسیاری از شهرهای کانادا نیز جوامع مهاجر قابل توجهی وجود دارد. تنوع جمعیت کانادا به استقبال ساکنان کانادا از ورود تازه واردها کمک کرده است. در حقیقت ، شاخص جهانی شکوفایی Legatum 2015 (نوامبر 2015) نشان داد که 92٪ از کانادایی ها نسبت به اقلیت های قومی تحمل دارند و همین درصد از افرادی که در کانادا زندگی می کنند نیز "فکر می‌کنند کشور کانادا مکان خوبی برای مهاجران است".


 بیشتر بخوانیم: مشاوره اقتصادی مهاجرت


 

6. خدمات بهداشت عمومی رایگان

یکی دیگر از دلایل خوب برای مهاجرت به کانادا این است که شهروندان کانادا و ساکنین دائم، خدمات درمانی اصلی را به صورت رایگان دریافت می کنند (به عنوان مثال، برخلاف افرادی که در ایالات متحده زندگی می کنند که اغلب مجبور هستند مبلغ زیادی را برای بیمه درمانی و معالجه پزشکی پرداخت کنند.)

5. فرصت‌های آموزشی

 افرادی که به کانادا مهاجرت می کنند، به سیستم آموزش عالی آن، که شامل چندین مؤسسه برتر آموزش عالی جهان است، دسترسی دارند.

4. امنیت

کانادا به لحاظ سطح نسبتاً پایین جرم و خشونت و همچنین ثبات سیاسی و موقعیت آن در یک قسمت صلح‌آمیز از کره زمین یکی از امن ترین کشورها در کره زمین شناخته شده است.

3. آزادی

در نوامبر 2018 ، فهرست جهانی شکوفایی Legatum اعلام کرد کانادا کشور شماره 1 در زمینه آزادی شخصی است. کانادا یک کشور دموکرات غربی است که از آزادی ها و حقوق بشر تحت حاکمیت قانون محافظت می کند و در آن زن و مرد با پیشینه های مختلف می توانند آزادانه و بدون ترس از ظلم دولت زندگی کنند.

2. شهرهای باورنکردنی

بسیاری از مردم تصمیم به کوچ به کانادا می‌گیرند تا بتوانند از استانداردهای بالای زندگی که در شهرهای کانادا یافت می‌شوند لذت ببرند. برای چندین سال متوالی ، واحد اطلاعاتی اکونومیست (EIU) ونکوور ، تورنتو و کلگری را در بین پنج شهر برتر "قابل زندگی‌ ترین" در جهان ، از بین 140 شهر ارزیابی شده در سراسر جهان قرار داده است.

1. اشتغال در کانادا

فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای کارگران واجد شرایط خارجی که به کانادا مهاجرت می کنند وجود دارد. هزاران کارگر خارجی برای تأمین شغل در کانادا در طیف وسیعی از مشاغل با تقاضای زیاد‌، به هزاران کارگر خارجی نیاز دارند که بخش عمده آن به دلیل کمبود نیروی کار مداوم است.

بسیاری از افراد انگیزه‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا دارند‌، اما انگیزه مشترک همه شان، تمایل به زندگی بهتر است. دلیل شما برای مهاجرت هر چه باشد‌، مهاجرت به کانادا می تواند برای شما و آینده خود امکانات فوق‌العاده ای را فراهم کند، از جمله فرصت تبدیل شدن به شهروندان کانادا!

 

آژانس مهاجرتی چهره نگار به شما کمک می‌کند تا رویای مهاجرت خو را تحقق ببخشید. یک آژانس 360 درجه، که برای تک تک ابعادی که در فرآیند مهاجرت با آن روبرو خواهید شد، راهکار ارائه می‌دهد.





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: